نماشویی با طناب در تمام نقاط کشور

قیمت نماشویی با طناب یا بدون داربست در کرج و تهران

نماشویی با طناب

در نماشویی ساختمان چندین روش کاربردی وجود دارد که هر کدام با توجه به شرایط فعلی هر ساختمان کاربرد خود را دارند.در حال حاضر امروزه نماشویی با طناب یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش هایی هست که برای نماشویی ساختمان ها پیشنهاد می شود.زیرا شستشوی نما با طناب یکی از بروز ترین و ایمن ترین روش هایی که است که بازدهی بسیار بهتری را نسبت به روش های دیگر دارد.در این روش دیگر نیازی به هزینه اضافه برای اجاره ابزار مانند داربست یا بالابر نیست و شخص متخصص در شستشوی نما با استفاده از طناب راپل کاری نمای ساختمان شما را شستشو می دهد.در نماشویی با طناب سرعت کار چندین برابر بهتر از روش های دیگر پیش می رود و ایمنی برای کسی در حال کار در نمای ساختمان است محیا است.

شرکت آسیا راپل از بزرگترین و کامل ترین شرکت ها در ایران میباشد که نماشویی با طناب را در کرج و تهران و سایر نقاط کشور انجام می دهد.

نَماشویی با طناب از اصول و قوانین خاصی پیروی می کند و برای همین هم تیم حرفه ای را می طلبد .

قیمت نماشویی مانند قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بستگی به پروژه دارد ولی می توان با تماس با کارشناسان اطلاع حدودی از قیمت ها داشت .

قیمت نماشویی با طناب

قیمت نماشویی با طناب در مرحله اول نیازمند برسی می باشد.یعنی پس از بازدید کارشناسان تیم ها از نمای ساختمان شما قیمت نماشویی و شستشوی نمای ساختمان با طناب با توجه به میزان کثیفی نما و همچنین جنس نمای ساختمان شما و نحوه شستشوی نما مشخصی می باشد.همان طور که می دانیم در شستشوی نما به صورت راپل نیازی به هزینه اضافه برای فراهم کردن ابزار کار (داربست،جرثقیل و…) نمی باشد. زیرا به دلیل عدم استفده از ابزار های کاربردی و اضافه شستشوی نما با طناب بسیار ارزان تر نسبت به نماشویی با داربست یا جرثقیل می باشد زیرا در روش شستشوی نما با طناب فقط هزینه انجام کار را پرداخت خواهید کرد و نیاز به هزینه اضافه مانند هزینه نصب داربست یا هزینه کرایه بالار کنید. اصلا فکرشم نکنید که روش ارزانتری از طناب برای نماشویی وجود دارد.از این روش ساده تر و مقرون به صرفه تر وجود ندارد.و از همه مهم تر از نظر ایمنی و امنیت بسیار امن تر و مطمئن تر از سایر روش های دیگر می باشد.

روش های دیگر جاگیر و بسیار جاگیر هستند.شما با ارسال عکس های تمام رخ از نمای خود از طریق تلگرام و سروش از قیمت های نماشویی ما اگاه شوید.

نماشویی شیشه و نماشویی بدون داربست و با طناب

قیمت نماشویی ساختمان

قیمت نماشویی ساختمان امروزه با نرخ های بسیار متفاوتی انجام می شود. زیرا نرخ نماشویی و شستشوی نمای ساختمان کاملا وابسته به نمای ساختمان شما می باشد و باید توسط کارشناسان برسی و تعیین قیمت بشود. اگر نمای ساختمان شما از نظر پاکیزیکی وضعیت بهتری داشته باشد هزینه نماشویی ساختمان بسیار کمتر از نمای دارای سطوح کثیف می باشد. البته در تعیین قیمت باید به طراحی نمای ساختمان هم دقت کرد و با توجه به وضعیت نما از نظر دسترسی و سختی کار نرخ را مشخص کند. 

قیمت نماشویی
قیمت نماشویی ساختمان با طناب بدون نیاز به داربست

روش نماشویی با طناب

در خدمات نماشویی با طناب ابتدا قرارداد قیمت نماشویی با طناب نوشته میشود. سپس پس از عقد قرارداد بین طرفین تجهیزات ابزار کار توسط نیروی آسیا راپل به بالای پشت بام برده میشود و در مرحله اول کارگاه برای فرود بسته می شود. از نظر ایمنی مطمئنا باشید چون راپل بسیار ایمن و در بین مردم محبوب است.

لوازم و ابزار مورد نظر برای نماشویی باید کامل باشد.از واترجت گرفته تا لوازم شستشو از قبیل پارچه ، طی، شیشه پاک کن،و ابزارهای مورد استفاده برای شستشو کردن.

ضمانت شستشوی نما

زمانی که ما برای بازدید ساختمان شما می آییم باید دقیق بررسی کنیم که آیا 100% شسته میشود یا نه.

در بعضی ساختمان ها تجربه کردیم که بعد از نماشویی با طناب بیشتر نقاط به دلیل چسبیدگی فجیح کثیفی به سطح نما دیگر قادر به پاک شدن نیست و باید به حال خود رهایشان کنیم.

در حد امکان بنده و تیم آسیا راپل تلاش خود را برای پاک کردن نمای شما انجام میدهند.ضمانت شستشوی نما هم برای این است که مطمئنا شوید ساختمان بسیار تمیز و خوش قیافه شده و دیگر دلیلی برای نگرانی ندارید.

نماشویی با طناب نظافت نمای شیشه ای قیمت نماشویی ساختمان

نانو نماشویی چیست؟

نانو یک ماده شیشه ای است که بعد از شستشوی نما و پاک کردن سطح مورد نظر با یک ابر و پارچه مخصوص روی نمای ساختمان به آرامی کشیده میشود.نانوهای نماشویی خاصیت ضد آب سازی را دارا می باشد و خاک را نیز از خود جدا سازی میکند.
نانو چه کارایی بعد از نما شویی دارد؟
بعد از نماشویی و نانو کردن نما شما دیگر نباید نگران کثیفی شیشه و کامپوزیت و دیگر نماهای خود را داشته باشید.چون اگر باران بیاید هیچ اثری ازش نمیماند و اگر خاک و گل روی انها حتی بپاشیم نیز به راحتی این کثیفیها را رد میکند.زیرا نانو حالت لغزنده مانند دارد و این ویگژگی موجب می شود که آب و گل از سطح نمای ساختمان ریزش کند و در سطح نما نماند

نماشویی ساختمان با طناب

همانطور که اشاره شد نماشویی ساختمان با طناب بسیار امن تر و کم هزینه تر می باشد.در این روش تمامی مراحل شسشتو به صورت دقیق و منتظم انجام می شود و تمامی جرم های موجود در نمای ساختمان پاک می شوند و نمای ساختمان شما مانند روز اول تمیز و درخشنده می شود.اگر زیبایی و تمیز بود نمای ساختمان برایتان مهم هست بهتر از سالی یک بار نمای ساختمان خود را شسشتو دهید و مانع نفوذ جرم ها بر خورد سنگ شوید.گروه تخصصی آسیا راپل نماشویی ساختمان را با انواع روش های شسشتو از جمله راپل، داربست، جرثقیل و…انجام می دهند.

بیمه نامه برای کارکنان نماشویی

قبل از نماشویی با طناب هنگام نصب واترجت باید دقت داشت تا برق سه فاز فرد نصب کننده را نگیرد.

کسی که کار نماشویی را انجام میدهد باید بیمه باشد و با قرارداد ثبتی به شما بدهد.فردی که نماشویی با طناب نیز انجام میدهد که 100% باید بیمه باشد.

اولین کارها در دنیا روی طناب شستشو و نماشویی بود.

در اولین سالهای ابداع کردن راپل افراد از طناب برای نماشویی استفاده میکردند.

آن زمان ابزارها بسیار ابتدایی بود و بعد از سالها ابزارها به صورت حرفه ای ساخته شد و این شد که تمام خدمات نما با طناب انجام پذیر شد.

نماشویی شیشه بدون داربست یا با طناب امروزه بسیار رونق دارد و شما به راحتی میتوانید از این روش برای تمیز کردن و نظافت ساختمان خود استفاده کنید.
شما میتوانید از تمامی خدمات ما برای رفع مشکلات نمای خود استفاده کنید،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 10 =