پیچ و رولپلاک سنگ نما شرکت ایمن کار امید

آسیا راپل حافظ ایمنی ساختمان شما

پیچ و رولپلاک سنگ نما شرکت  آسیا –  برای ایمنی نمای ساختمان باید تمام سنگ ها را به طور استاندارد پیچ و رولپلاک کنیم.

قیمت پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما در شرکت آسیا راپل بسیار متفاوت میباشد.

ما برای راحتی شما ساختمان را به صورت رایگان بازدید میکنیم.

اما شرکت های دیگر به صورت پولی بازدید میکنند یا با دیدن عکس به شما قیمت میدهند.

در گروه پیچ و رولپلاک سنگ نما  ما دارای بیمه هستیم و چون کار ما بسیار ایمن است ولی ما با بیمه کردن خود شما را به دردسر نما اندازیم.

ایمن سازی سنگ نما در کرج و تهران

ساختمان های بلند و سر به فلک کشیده امروزی از اصلی ترین نماد های شهر نشینی هستند، ساختمان هایی که با تمام زیبایی و شکوهی که دارند اما به جرات می توان گفت ایمنی حلقه گم شده در آنها است.

البته مشکل بلند تر شدن ارتفاع ساختمان ها نیست بلکه استفاده از نماهایی است که در معرض انواع آلودگی و باران و باد و … و فشارهای هوا و لرزش و … تعادل و ایستادگی خود را از دست می دهند.

بحران ایمنی نمای ساختمان در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج بیشتر احساس می شود.

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان آسیا راپل

باید قبول کرد که هر چه به ایمنی داخلی ساختمان مانند وسایل اطفا حریق و استفاده از مصالح ضد حریق و ضد زلزله توجه شده به نیمه بیرونی ساختمان که نمای ساختمان باشد اصلا توجهی نشده است.

پیچ و رولپلاک سنگ نما شرکت آسیا راپل شرکت معتبر در سطح تهران و کرج میباشد.

وقتی نگاهی به آمارها بیاندازیم می بینیم که کم نبوده اند حوادثی که به عل عدم ایمنی نمای ساختمان به وجود آمده اند.

بارها و بارها در گوشه و کنار همین تهران و یا کرج ریزش قسمتی از نمای ساختمان و یا سقوط یکی از سنگ های نمای ساختمان باعث به وجود آمدن آسیب های جانی و ریالی شدید شده اند ولی باز هم بی توجهی به این موضوع باعث شده تا نه تنها از این میزان کاسته نشود بلکه بر میزان نگرانی ها هم افزوده شود.

اخیرا استفاده از سنگ نما های سنگین، شیشه و انواع پوب پلاست ها در نمای ساختمان این کمبود ایمنی را بیشتر با نگرانی همراه کرده است.

اما به راستی چگونه می توان ضریب ایمنی ساختمان را در شهرهای تهران و کرج و یا سایر شهرها به وجود آورد.

بدون تردید توانمند سازی نمای ساختمان با استفاده از مصالح مناسب همیشه توصیه می شود.

بسیاری از معمارها و حتی مهندسین تحصیل کرده ما یکی از راه های زیر را برای بهبود شرایط نما توصیه می کنند که البته راهکارهای مناسبی هم برای مقاوم سازی نما به حساب می آیند.

بنابراین متداول ترین راه هایی که امروزه برای محکم شدن نما توصیه می شود را از دیدگاه مهندسین می توان یکی از راه های زیر عنوان کرد:

• به کار بردن اسکوپ در نما به منظور ایجاد اتصال مکانیکی بین سنگ نما و سیمان
• انتخاب سنگ نماهای متخلخل و یا آهکی همانند سنگ های تراورتن که چسبندگی بیشتر و وزن کمتری دارند
• استفاده از نمای آجری به جای نمای سنگی
• استفاده از نمای سبک تر مانند چوب پلاست به جای سنگ نما
• شستشوی سنگ نما و زیر کار نما
• استفاده از ملات مناسب و با چسبندگی بالا
• انجام دوغاب پس از خاتمه کار
• کمتر استفاده کردن از اشکال هندسی و یا کنترل بیشتر بر روی این نوع نما و اشکال هندسی
• از بین بردن راه های نفوذ نما مانند انواع سوراخ ها و درزها با استفاده از عایق کاری و یا شیب بندی مناسب
• ترمیم دوره ای و یا داشتن برنامه بازدید و نگهداری نما
• استفاده از تکنیک های نوین مانند پیچ و رولپلاک نما و چسباندن نما با چسب های مخصوص

پیچ و رولپلاک سنگ نما

تردیدی نیست که تمامی راه های فوق اثر دهی فوق العاده ای در مقاومت نمای ساختمان دارند اما باز هم دغدغه ایمنی ساختمان از بعد نما را حل نمی کند.

نمای ساختمان در موضوعات فنی و مهندسی ساختمان و ایمنی ساختمان کمتر مورد بحث بوده و حتی قوانین ساختمانی هم به این موضوع کمتر پرداخته اند.

تمامی راه های فوق به غیر از موضوع پیچ و رولپلاک نما قابل اطمینان نیستند.

هر چقدر هم نما به خوبی برآورد شود، مصالح مناسب انتخاب شوند، به خوبی شسته شوند، از سنگ و یا نمای سبک تر و یا آهکی استفاده شود باز هم نمی توان این اطمینان را داشت که بر اثر تعمیرات، لرزش، باد و باران ، سرما و گرما، آلودگی های اسیدی و شیمیایی و … نما مقاومت خود را از دست ندهد.

حتی استفاده از تکنیک های نوینی مانند استفاده از چسب های مخصوص هم نمی تواند این اطمینان را ایجاد کند زیرا لرزش و ضربه و آلودگی حتی روی چسب و یا ملات زیر چسب هم اثر مستقیم می تواند داشته باشد و چسب زمانی می تواند موثر واقع شود که به همراه پیچ و رولپلاک انجام شود.

بهترین روش ایمن کردن نما استفاده از پیچ و رولپلاک است

وقتی در خصوص ایمنی نما با استفاده از پیچ و رولپلاک صحبت می کنیم برخی گمان می کنند هدف ما از ارائه این مباحث تنها بعد تبلیغاتی است.

این در صورتی است که در همه دنیا این تکنیک به عنوان موثرترین و بهترین راه برای ایمنی ساختمان تشخیص داده شده و حتی در قوانین ساختمان سازی پیشرفته ترین کشورهای دنیا مانند آمریکا، آلمان، ایتالیا، ژاپن و … استفاده از پیچ و رولپلاک برای اغلب نماها ضروری اعلام شده است.

تفاوتی ندارد نوع نما از چه جنسی باشد. نما در هر شرایط بخصوص در ساختمان های بلند و آسمان خراش ها تهدید محسوب می شوند.

ایمن سازی سنگ نما قبل از سقوط سنگ

سقوط حتی یک تکه کوچک نما می تواند جان یک نفر را به راحتی بگیرد و این بار شما هستید که بدون توجه به قوانین ساخت و ساز باید پاسخگوی جان او باشید و خون بهای او را پرداخت کنید.

با استفاده از پیچ و رولپلاک و با در نظر گرفتن نوع نما به راحتی می توانید نمای ساختمان خود را ایمن کنید.

پیچ و رولپلاک بخصوص اگر بصورت مهندسی و دقیق انجام شوند تحت تاثیر هیچ نوع شرایط آب و هوایی نخواهند بود، بسیار استوار و مقاوم خواهند بود و به شدت ایمنی نما را تضمین می کنند.

حتی قوی ترین لرزش ها، بیشترین تجمع آلودگی، باد های شدید، باران های رگباری، وقوع طوفان، گرما و سرمای شدید و هیچ یک از عوامل طبیعی و غیر طبیعی نمی تواند باعث شود که تمامی پیچ و رولپلاک ها هم زمان از جای خود کنده شوند و حتی در صورت نیاز به تعمیر نمای ساختمان هم باید این پیچ ها باز شوند تا نما را بتوانید تعمیر کنید.

بهترین روش پیچ و رولپلاک نما استفاده از خدمات راپل است.

هرچند برخی از دوستان توصیه می کنند که با استفاده از داربست باید نما را مقاوم سازی کرد اما ارتفاع بسیار زیاد ساختمان ها، وجود برخی از نقاط غیر قابل دسترسی، نیاز به مقاوم سازی نما در فضاهایی مانند پاسیو و یا تو رفتگی ها و … این امکان را مشکل کرده است و در ضمن هزینه آن را خیلی بالا می برد.

این در حالی است که راپل کارها با به کار بردن طناب های مخصوص و تکنیک حرکت بر روی بدنه ساختمان از بالا به پایین این کار را به راحتی می توانند انجام دهند.

پیچ و رولپلاک مخصوص ایمنی ساختمان

موضوع دیگر اینکه هر نما نیازمند پیچ و رولپلاک مخصوص به خود می باشد. در شهرهای کرج و تهران که اغلب از سنگ و یا آجر برای نما استفاده می شود پیشنهاد ما استفاده از پیچ های گالوانیزه متناسب با نوع نما و رولپلاک مخصوص می باشد.

در نظر داشته باشید که هر چه سنگ های به کار رفته در ساختمان حجم و ابعاد بزرگتری داشته باشند پیچ و رولپلاک مورد نیاز باید قوی تر و مقاوم تر انتخاب شود.

بهترین دریل در شرکت اسیا راپل

بهترین نوع دریل برای کار بر روی مقاوم سازی نمای ساختمان های شهر تهران و کرج از نوع هیلتی است زیرا در عمق بیشتر و دقیق تر سوراخ را ایجاد می کند و در ضمن مقاومت بالاتری را ه مبوجود می آورد.

در زمان استاندارد سازی نما و ایمن کردن نمای ساختمان بهتر است فواصل پیچ ها به خوبی رعایت شود.

در حالت استاندارد برای ایمن سازی نما بهتر است اگر سنگ نما بزرگ است حداقل در هر فاصله ۵۰ سانتی متری یک پیچ و رولپلاک کار شود.

چرا پیچ و رولپلاک سنگ نما توسط شرکت آسیا راپل

متخصصین ما در شرکت راپل نما از برترین کارشناسان آموزش دیده در تهران و کرج انتخاب شده اند.

به منظور ارائه خدمات به موقع و با کیفیت و انجام خدمات پشتیبانی مناسب و به موقع نمایندگی شرکت آسیا راپل در دو شهر تهران و کرج و در چندین نقطه مختلف مستقر شده و با بالاترین کیفیت و ضمانت ها کار مشتریان خود را عهده دار می شود.

شرکت اسیا راپل

شرکت راپل نما پیشرو در ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نما با متد های روز دنیا، استفاده از پرسنل توانمند و دوره دیده، استفاده از برترین و به روز ترین تجهیزات و امکانات مورد نیاز و … آماده عقد قرار داد با تمامی شرکت ها و ساختمان های شخصی حقیقی و حقوقی و همکاری با انواع شرکت های انبوه ساز و معماری در راستای ایمن سازی انواع نماهای آجری، کامپوزیت، سنگ نما، چوب پلاست، شیشه ای و … می باشد.

تیم راپل نما در ضمن در کنار خدمات نمای ایمن در تهران و کرج انواع خدمات مبتنی بر نما مانند شستشوی نما، تعمیرات نمای ساختمان، انجام روتوش و عایق بندی نما، آماده سازی زیر ساخت نما، انجام خدمات نصب و اصلاح نما و … را نیز پذیرش می کند.

جهت مشاوره با پیچ و رولپلاک سنگ نما شرکت آسیا راپل تماس بگیرید

به منظور دریافت مشاوره رایگان، بازدید رایگان و انجام امور مرتبط با نما مانند مقاوم سازی نما می توانید در هر نقطه ای از تهران و یا کرج که حضور دارید با کارشناسان ما تماس گرفته و در کوتاه ترین زمان از خدمات مشاوره ای ما بهره مند شده و از تخفیف های مشتریان ما در صورت عقد قرارداد بهره مند شوید.

۰۹۱۲۵۷۷۸۴۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =